Update 26.10.22
Ondertussen is mijn TikTok account 4 maanden geschorst en ik krijg nog steeds geen fatsoenlijk antwoord van de helpdesk. Een aantal dagen geleden weer het bericht ontvangen dat ze mijn account niet kunnen vinden in hun database, dus heb ik nogmaals een screenshot van mijn oude account gestuurd en uitgelegd dat ik puur educatieve inhoud post en online bijlessen en examentrainingen Duits aanbied. Mijn nieuwe TikTok account loopt erg sloom, ik krijg amper views en ik vrees dat dit met mijn schorsing van het originele account te maken heeft. Ik blijf hopen dat het nog wordt opgelost!
Schorsing eind mei ’22
Al langer dan een week is mijn TikTok account @mevrouw.duits geschorst. Omdat mijn video’s zoveel views kregen, merkte ik dat leerlingen echt baat hebben aan mijn tips en uitleg.
Ik kreeg geen waarschuwing en heb ook geen reden van schorsing ontvangen. Ik heb het klachtenformulier al minstens 20x ingevuld, e-mails gestuurd en geprobeerd contact te krijgen met de TikTok support op Twitter. Ik krijg alleen automatisch gegenereerde antwoorden, waarin staat dat ik moet inloggen en via mijn account een bezwaar moet indienen, maar: ik kan niet meer inloggen :’)
Vul hier het formulier van TikTok in en help mijn account vrij te schakelen. Dankjewel!!
Lees meer informatie over online bijles Duits en online examentraining Duits.